×

Stimate client!

Interesul nostru comun este modul cel mai rapid si eficient de a rezolva problemele de garantie. De aceea va rugam sa anuntati reclamatia dvs. conform instructiunilor!

Conditiile generale de garantie sunt conforme cu Legislatia Romaniei si au ca scop informarea completa si corecta a consumatorilor cu privire la drepturile si conditiile de acordare a garantiei.

Cap. A Acordarea garantiei se face pe categorii de produse astfel:

Categoria 1 - Produse cu termen de garantie extins (12 luni):

  1. Containere frigorifice; 
  2. Agregate frigorifice (grup compresor-condensator);
  3. Compresoare;
  4. Chillere;
  5. Condensatoare;
  6. Vaporizatoare ;
  7. Ventiloconvectoare;
  8. Pompe vacuum;
  9. Statii de recuperat / incarcat agent frigorific;
  10. Pompe ulei;
  11. Pompa refrigerant lichid;
  12. Rezervoare si separatoare ulei / refrigerant;
  13. Atenuator de zgomot ( muffler);
  14. Supape de siguranta;
  15. Cantare electronice;
  16. Detectoare electronice refrigeranti;
  17. Tablouri electrice;
  18. Sisteme de monitorizare / achizitie date;
  19. Registratoare de temperatura;
  20. Baterii manometre digitale TESTO.

Categoria 2 - Produse cu garantie limitata (60zile):

  1. Ventilatoare;
  2. Motoare ventilator;
  3. Accesorii ventilator;
  4. Furtune baterii manometre;
  5. Presostate;
  6. Piese de schimb compresoare, vaporizatoare, condensatoare;
  7. Relee protecţie;
  8. Schimbatoare de caldura;
  9. Scule, truse scule;
  10. Sonde temperatura, presiune si umiditate;
  11. Supape acces;
  12. Supape unic sens;
  13. Termostate mecanice;
  14. Controlere digitale;
  15. Regulatoare turatie;
  16. Regulatoare nivel ulei;
  17. Regulatoare presiune;
  18. Transformatoare;
  19. Ventile termostatice;
  20. Ventile cu 3 - 4cai;
  21. Electroventile si bobine;
  22. Vizoare.

Categoria 3 - Produse fara garantie (produse ce sunt considerate consumabile)

  1. Refrigeranti ;
  2. Ulei frigorific ;
  3. Accesorii sudura;
  4. Accesorii montaj;
  5. Solutii de curatat /spalat;
  6. Aparate de măsură: manometre, termometre;
  7. Orificii laminare si corpuri valve termostatice;
  8. Filtre;
  9. Robineti;
  10. Robineti butelii;
  11. Garnituri;
  12. Racorduri filetate;
  13. Antivibrante;
  14. Rezistente electrice cu exceptia celor componente ale vaporizatoarelor;
  15. Fitinguri Cu;
  16. Teava cupru ;
  17. Izolatii;
  18. Accesorii izolatie.

Cap. B In cazul anumitor produse din categoria 1, echipamentele care necesita montaj de catre personal specializat: compresoare, agregate frigorifice, vaporizatoare, echipamente de aer conditionat, chillere, schimbatoarele de caldura, etc, echipamente care necesita montaj, trebuie respectate urmatoarele instructiuni:

    1. Echipamentele trebuie sa fie montate / instalate numai de personal calificat (persoana calificata - frigotehnist - va fi considerata persoana care detine un certificat de la o institutie specializata in acest sens);
  • Chestionarul aflat la punctul 3 de pe Certificatul de garantie trebuie completat integral si transmis catre Dar Food Solutions srl prin intermediul faxului, email-ului sau prin posta / curierat, etc., in max 5 zile de la instalarea/ punerea in functiune a echipamentului;
  1. Mentenanta acestor echipamente va fi asigurata de catre personal/firma calificata/autorizata;
  2. Orice defectiune va fi anuntata inainte de demontarea sistemului de refrigerare, permitand firmei Dar Food Solutions srl sa faca investigatiile necesare la locul instalarii – inclusiv, daca este nevoie, sa poata implica si producatorul echipamentului;
  3. Dezasamblarea sau repararea echipamentului poate incepe cu autorizare de catre Dar Food Solutions srl.

In cazul neanuntarii prealabile a reclamatiei, riscati sa pierdeti dreptul de garantie iar Dar Food Solutions srl isi asuma dreptul de a refuza cererea.

Garantia este valabila doar in cazul viciilor de fabricatie dovedite

Garantia nu este valabila daca defectul este urmare a unor:

-operatiuni gresite (ex.: manipulari, asamblari sau instalari necalificate sau gresite);

-variatii de tensiune in exploatare;

-uzuri accentuate determinate de o expoatare neconforma;

-alte cauze determinate de o expoatare neconforma.

Garantia nu se acorda in urmatoarele situatii:

  • Certificatul de garantie nu a fost completat si transmis in termen catre FrigMania SRL
  • Echipamentul este instalat de o persoana neautorizata;
  • Echipamentul nu este instalat / nu functioneaza cu refrigerantul sau uleiul inscris in documentatie;
  • Nu sunt respectate cerintele de curatire si uscare a instalatiei;
  • Nu este asigurata recircularea uleiului sau uleiul este bogat in refrigerant si nu poate lucra intr-un mod corespunzator;
  • Echipamentul a fost folosit in afara aplicatiilor pentru care este realizat;
  • Echipamentul nu este prevazut cu nici un fel de protectie electrica sau frigorifica sau acestea nu sunt calibrate corespunzator.
  • Produsele au fost alimentate gresit la reteaua de tensiune electrica. Montatorul este obligat sa verifice tensiunea de alimentare a produsului inainte de punerea in functiune;

Cap. C Perioada de garantie

Perioada de garantie pentru produsele din Categoria 1 este de 12 luni de la data facturii (exceptie fac bateriile de manometre Testo pentru care se acorda garantie 24 luni).

Perioada de garantie pentru produsele din Categoria 2 este de 60 zile de la livrare.

Nu se acorda garantie pentru grupele de produse din categoria 3.

Orice reclamatie poate fi anuntata la sediul FrigMania srl impreuna cu Certificatul de garantie completat si factura sau numarul facturii.

Numai certificatul original, semnat si stampilat este valabil.

Echipamentul trebuie livrat la locul indicat de reprezentantii Dar Food Solutions srl de catre client, pentru investigatii, transportul fiind asigurat de client.

Daca reclamatia este acceptata, se va inlocui piesa defecta cu una noua, manopera si materialele de montaj aferente operatiilor cu repunerea produsului in functiune fiind suportate de client, acestea nu fac parte din garantia produsului.

Daca echipamentul nu poate fi reparat sau schimbat, valoarea platita va fi restituita clientului.

Cap. D Procedura de rezolvare a cazurilor de defectiuni in garantie 

  1. Se anunta problema aparuta, in scris, prin email: office@frigmania.ro, cu datele de identificare ale echipamentului insotita de documentele necesare: certificatul de garantie cu indicatii asupra datei si modului de transmitere a acestuia dupa montaj , factura sau nr. factura prin care s-a achizitionat produsul, alte documente de identificare a produsului;
  2. FrigMania SRL, daca Clientul doreste, va inlocui echipamentul defect cu unul nou, cat de repede posibil, echipamentul nou fiind facturat catre client. In acest caz, clientul inregistreaza factura noului echipament si emite drept garantie catre FrigMania srl un bilet la ordin completat cu valoarea facturii, nedatat sau achita contravaloarea noului echipament;
  3. Echipamentul defect este returnat de Client catre sediul FrigMania, la adresa stabilita de reprezentatul Frigmania;
  4. FrigMania SRL trimite echipamentul defect la expertizare pentru stabilirea cauzelor defectarii, pe cheltuiala sa (transport si expertiza);
  5. Daca din expertiza tehnica rezulta ca defectiunea aparuta se datoreaza unor cauze ce tin de producatorul echipamentului (greseli / defectiuni de fabricatie), toate cheltuielile de inlocuire vor fi suportate de catre FrigMania SRL, urmand a se storna factura echipamentului defect si inapoierea contravorii acestuia;
  6. Daca din expertiza tehnica rezulta ca defectiunea aparuta se datoreaza unor cauze ce tin de instalatorul / detinatorul / personalul de exploatare al echipamentului (greseli de instalare, conditii incorecte de functionare, exploatare necorespunzatoare, etc.) toate costurile, inclusiv cele legate de transportul si valoarea expertizei vor fi suportate de catre client.
Produs adaugat in lista de compararare