Telefon contact: 0740.12.11.92 / 0374.620.550

Inscrie-te la newsletterul Frigmania.ro
Primesti un cupon in valoare de 10% din prima ta comanda si esti primul care va afla cele mai noi oferte si noutati din domeniu!

Email

Nume

Inscriere

Newsletter

Termeni si conditii

Bine ati venit pe Site-ul frigmania.ro!

 

Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile de utilizare ale acestui webSite prezentate mai jos. Accesul sau vizitarea acestui webSite de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de utilizare, implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intreaga intelegere (contractul) dintre parti.

 

1. Definiţii

DAR FOOD SOLUTIONS - Societatea Comerciala Dar Food Solutions SRL, organizata in baza legii romane, cu sediul în Braşov, b-dul. Gării, nr. 8, bl. 14, sc. D, ap. 1, înregistrată la Registrul Comerului Braşov, sub nr. J08 / 579 / 2012, având CUI 30078800, cont bancar deschis la Garanti Bank Braşov, detinatoarea domeniului FRIGMANIA.RO.

SITE - Domeniul frigmania.ro si subdomeniile acestuia, incluzand, dar nelimitandu-se la Site-ul public disponibil;

CLIENT - Persoana juridica sau fizica care are calitatea de UTILIZATOR FRIGMANIA, si care a plasat cel putin o comanda pe Site.

CONT - ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur UTILIZATOR accesul la zone restrictionate ale SITE-ULUI prin care se face accesul la SERVICIU.

COMANDĂ - Cerere prin care o persoană - juridica sau fizica - solicită livrarea unui anumit produs, executarea unei lucrări sau prestarea unui serviciu.

CONŢINUT are urmatoarea definitie:

  • toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  • continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre FRIGMANIA prin mijloace electronice si / sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al FRIGMANIA UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de produsele, serviciile si / sau preturile practicate de FRIGMANIA intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de produsele, serviciile si / sau preturile practicate de catre un tert cu care FRIGMANIA are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la FRIGMANIA, sau alte date privilegiate ale acesteia.

CONTRACT (CONTRACT LA DISTANŢĂ) - conform definitiei cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.a.: contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un client, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta;

DOCUMENT - prezentele Termeni si Conditii

ECHIPAMENT - ansamblu de piese, de dispozitive și de mecanisme, împreună cu elementele de legătură, aparținând unei instalații, unei mașini etc. și îndeplinind o anumită funcție în cadrul acestor sisteme tehnice.

FRIGMANIA sau FRIGMANIA.ro - Site-ul specializat in comertul on-line si care apartine S.C. DAR FOOD SOLUTIONS SRL. Cand se face referire la relatiile FRIGMANIA cu tertii – de orice natura - se face de fapt, referire la relatiile S.C. Dar Food Solutions srl cu tertii.

NEWSLETTER / ALERTA - mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre FRIGMANIA intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea FRIGMANIA cu referire la informatiile continute de acesta.

MAGAZIN ON-LINE, sau magazin virtual - Magazinul on-line FRIGMANIA, este un webSite destinat vanzarii de echipamente, agregate, componente, piese de schimb, accesorii, scule si alte produse sau servicii folosite in industria HVAC-R (frigorifice, incalzire, ventilatie, aer conditionat). Pentru plati clientii pot selecta modalitatea de plata: card de credit, transfer bancar, ramburs. Livrarea se face cu ajutorul unei companii de curierat. Vanzarea pe internet aplica un principiu asemanator cu cel al oricarei activitati comerciale traditionale singura diferenta fiind ca nu exista un spatiu fizic (real) in care se expune marfa si nu exista un contact direct cu publicul cumparator.

MEMBRU, UTILIZATOR - Persoana juridica sau fizica care are sau obtine acces la CONTINUT - si care a acceptat TERMENII SI CONDITIILE prezentului SITE - prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre FRIGMANIA (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre FRIGMANIA si acesta si care, necesita crearea si utilizarea unui CONT, numit in continuare UTILIZATOR.

PROMOŢIE - actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul Site-ului un numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre FRIGMANIA.

SERVICIU - serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).

TRANZACŢIE - incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre FRIGMANIA catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri, a tranzactiilor bancare sau prin ramburs, agreate de catre FRIGMANIA, indiferent de modalitatea de livrare;

UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii FRIGMANIA.

 

2. General

2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Site-ului / Continutului / Serviciului de catre Utilizator sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre FRIGMANIA si acesta.

2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului / Serviciului, implica aderarea Utilizatorului sau Clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.

2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea Site-ului public disponibil frigmania.ro.

2.4. Prin folosirea Site-ului / Continutului / Serviciului, Utilizatorul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg din folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Site-ului, Continutului sau Serviciului FRIGMANIA sau oricarui tert cu care FRIGMANIA are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document:

  • 2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de FRIGMANIA prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea FRIGMANIA de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc), fara nicio garantie ulterioara din partea FRIGMANIA.
  • 2.5.2. FRIGMANIA va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
  • 2.5.3. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.6. Clientul / Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze FRIGMANIA, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la FRIGMANIA destinate acestui scop.

2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de FRIGMANIA.

2.9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de FRIGMANIA si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, sau renunta la o Comanda, Clientul va indica motivele revocarii acordului său, urmand a stabili impreuna cu FRIGMANIA modalitatea de solutionare a cazului. Daca in urma revocarii acordului, clientul solicita in mod expres si neechivoc anularea comenzilor aflate in derulare, FRIGMANIA le poate anula, urmand a restitui clientului sumele achitate in termenul de 15 zile lucratoare calculate din momentul primirii cererii scrise a Clientului. Din sumele achitate in prealabil de Client se vor scadea sumele deja cheltuite de FRIGMANIA in vederea onorarii comenzii / lor CLIENTULUI;

2.10. Acest Site este adresat doar Utilizatorilor persoane - juridice sau fizice care au cel putin 18 ani - care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre FRIGMANIA, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda on-line este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania. Devenind Utilizator, FRIGMANIA va considera ca persoana intruneste conditiile mai sus-mentionate.

 

3. Continut

3.1.Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a FRIGMANIA, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

3.2. Utilizatorului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de FRIGMANIA, includerea oricarui continut in afara Site-ului FRIGMANIA, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al FRIGMANIA asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al FRIGMANIA.

3.3. Orice continut la care Utilizatorul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre FRIGMANIA si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea FRIGMANIA cu referire la acel continut.

3.4. Utilizatorul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale Documentului.

3.5. In cazul in care FRIGMANIA confera Utilizatorului sau Clientului dreptul de a utiliza - sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct - un anumit continut, (la care Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord) acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei lor pe Site sau a perioadei definite in acord (conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea FRIGMANIA pentru respectivul Utilizator, Client sau oricare alt tert - care are/obtine - prin orice mijloc - acces la acest continut transferat si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

3.6. Niciun continut transmis catre Utilizator sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea FRIGMANIA si/sau al angajatului FRIGMANIA care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

 

4. Contact

4.1. FRIGMANIA publica pe Site, datele de identificare si contact, actualizate spre informarea Clientilor sau Utilizatorilor.

4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe Site, Utilizatorul sau Clientul permite FRIGMANIA sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).

4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea FRIGMANIA de a contacta Utilizatorul sau Clientul.

4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate FRIGMANIA se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau prin orice alt mod de comunicare disponibil Utilizatorului sau Clientului. Astfel ,,FRIGMANIA va considera ca Utilizatorul sau Clientul, consimte la primirea notificarilor din partea FRIGMANIA in modalitate electronica si / sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe Site.”

4.5. FRIGMANIA isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele / serviciile prezente pe Site sau cu un contract incheiat cu un Utilizator sau Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).

 

5. Newslettere si alerte

5.1. In momentul in care, Utilizatorul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii), exprimandu-si acordul cu privire la primirea de newslettere si / sau alerte din partea FRIGMANIA, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si / sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Utilizator, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.

5.2. Datele preluate de la un Utilizator sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si / sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre FRIGMANIA in limitele Politicii de confidentialitate.

5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si / sau alertelor de catre Utilizator sau Client se poate face in orice moment:

  • 5.3.1. folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si / sau alerte primite
  • 5.3.2. prin folosirea optiunilor disponibile in Contul de client, pentru modificarea acceptului sau de a primi newslettere si / sau alerte;
  • 5.3.3. prin contactarea FRIGMANIA, utilizand instrumentele dinsponibile pe Site la sectiunea de plati, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta.

5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si / sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.

5.5. FRIGMANIA isi rezerva dreptul de a selectiona Membrii sau Clientii care si-au exprimat anterior de a primi newsletter si / sau alerte catre care va trimite astfel de notificari, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Utilizator sau Client, fara nici un angajament ulterior din partea FRIGMANIA. In acest caz, Utilizatorul sau Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al FRIGMANIA pentru a primi justificarile necesare in legatura cu orice decizie si / sau actiune intreprinsa de FRIGMANIA, in sensul prezentului articol.

5.6. FRIGMANIA nu va include in newslettere si / sau alertele transmise Utilizatorului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al FRIGMANIA, la momentul expedierii newslettere-lor si / sau alertelor.

 

6. Politica de confidentialitate

6.1. FRIGMANIA colecteaza date cu caracter personal si date cu caracter special (CNP), pe paginile Site-urilor sale, numai cu acordul voluntar al Utilizatorului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:

  • validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;
  • rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
  • pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
  • trimiterea de newslettere si / sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) si / sau prin apel telefonic;
  • contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;
  • contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;
  • scopuri statistice.

Prin crearea Contului, fiecare Utilizator sau Client si-a exprimat consimtamantul ca FRIGMANIA sa colecteze si sa adminstreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.

Oricare Utilizator sau Client are dreptul de a obtine de la FRIGMANIA, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:

  • a) confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta;
  • b) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
  • c) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
  • d) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

În virtutea înregistrării voluntare pe websitul FRIGMANIA sau a accesarii (comandarii) produselor / serviciilor FRIGMANIA, Utilizatorul sau Clientul este de acord cu (işi dă consimţământul pentru) procesarea datelor cu caracter personal de către FRIGMANIA în propriul sistem informatic, atât manual cât şi automat, în scopurile enunţate la punctul 6.1, în conformitate cu art.5 alin.1 din Legea nr. 677/2001 privind protectia si prelucrarea datelor personale. Dacă Utilizatorul sau Clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de catre FRIGMANIA, acesta are dreptul de a nu utiliza webSite-ul şi de a nu oferi companiei DAR FOOD SOLUTIONS SRL date cu caracter personal.

Oricare Utilizator sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre FRIGMANIA a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.

Oricare Utilizator sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre FRIGMANIA a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.

6.2.FRIGMANIA poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la Site si pot fi folosite de catre FRIGMANIA pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor Utilizatorului sau Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea FRIGMANIA si / sau al eventualilor terti cu care FRIGMANIA are contracte de parteneriat in acel moment.

De asemenea, FRIGMANIA utilizează sondaje care sunt trimise prin e-mail sau puse la dispoziție pe Site, pentru colectarea de date demografice despre Client, profil și alte date legate de preferințele și comportamentul consumatorilor;

FRIGMANIA face studii de satisfactie a clientilor privind serviciile conexe ale FRIGMANIA. Astfel de date sunt folosite pentru a studia preferințele consumatorilor și pentru efectuarea analizelor statistice, ambele folosite in scopul adaptarii ofertei la asteptarile clienților FRIGMANIA. Clientul poate oferi întotdeauna astfel de date în mod voluntar și poate renunta în orice moment la participarea in cadrul sondajului fara furnizarea datelor si fara niciun impact negativ asupra sa in cazul manifestarii dreptului de renuntare.

6.3. Clientul are dreptul de a se opune in limitele prevazute de art.2.8, colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

6.4. Pentru exercitarea drepturilor conform art. 6.3, Clientul sau Utilizatorul se va adresa FRIGMANIA, prin accesarea uneia din modalitatile stipulate in cadrul art. 5.3.

6.5. Folosindu-se de formularele disponibile pe Site, Clientul sau Utilizatorul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.

6.6. In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, contractului si / sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul unei societati comerciale specializate in tranzactii cu cardul online printr-o solutia integrata de plati online.

Societatea comerciala respectiva functioneaza ca un centru de procesare a datelor si de legatura intre emitentii de carduri, comercianti acceptatori de card si clienti utilizatori de carduri.

Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.

6.7. FRIGMANIA nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

6.8. Politica de confidentialitate FRIGMANIA se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Utilizator exclusiv pe Site. FRIGMANIA nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara Site-ului.

6.9. FRIGMANIA se obliga ca datele colectate ale Clientului / Utilizatorului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Utilizatorului / Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.

6.10. Exceptie de la prevederile art. 6.9 va face situatia in care transferul, accesarea, vizualizarea, etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.

6.11. Procesatorul / procesatorii de carduri bancare agreat(i) de catre FRIGMANIA are(au) dreptul de a accesa / vizualiza orice tip de date / documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.

6.12. FRIGMANIA garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.

6.13. FRIGMANIA nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.

 

7. Politica de vanzare on-line

7.1. Accesul la serviciu

  • 7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Utilizator care poseda sau isi creeaza un Cont.
  • 7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Utilizatorul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
  • 7.1.3. FRIGMANIA isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si / sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe Site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel FRIGMANIA. Cu respectarea prevederilor art. 5.5. cu privire la notificarea Clientului despre actiunile si sau deciziile FRIGMANIA, acesta se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
  • 7.1.4. Fiecare Utilizator poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri sau Clienti.
  • 7.1.5. In situatia in care FRIGMANIA descopera neregularitati si / sau incalcari de orice fel a prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii companiei, FRIGMANIA isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul Clientului la Continut sau Serviciu. In acest caz, Utilizatorul sau Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al FRIGMANIA pentru a primi justificarile necesare in legatura cu masurile adoptate in sensul prezentului articol, si data de la care acestea au fost sau vor fi aplicate. 

 

7.2. Produse si servicii

  • 7.2.1. FRIGMANIA poate publica pe Site informatii despre produse, servicii si / sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care FRIGMANIA are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
  • 7.2.2. Produsele si / sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv scopului pentru care au fost produse.
  • 7.2.3. FRIGMANIA poate limita unuia sau mai multor Clienti, posibilitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe Site la un moment dat., in conditiile art. 7.1.
  • 7.2.4. Toate preturile aferente produselor sau serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
  • 7.2.5. Preturile afisate pe Site taiate de o linie rosie semnifica pretul normal de comercializare al unui produs, inainte de a se aplica un discount de catre FRIGMANIA. Aceste preturi au caracter pur informativ si nu au valoare juridica.
  • 7.2.6. In conditiile prevazute de lege, pretul produselor electronice de joasa teniune afisat pe Site, include taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la costul produsului, acesta va contacta echipa FRIGMANIA.
  • 7.2.7. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, FRIGMANIA va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii.
  • 7.2.8. In cazul platilor online FRIGMANIA nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
  • 7.2.9. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si / sau serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea FRIGMANIA, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
  • 7.2.10. In descrierea produselor si / sau serviciilor FRIGMANIA isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.
  • 7.2.11. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse / promotii au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul telefonic / e-mail in cel mai scurt timp, despre eroarea aparuta, daca produsul nu s-a livrat inca.

 

7.3. Comanda online

  • 7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe Site, prin adaugarea produsului / produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc pozitiv pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a acestuia.
  • 7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
  • 7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca FRIGMANIA poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de FRIGMANIA si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
  • 7.3.4. FRIGMANIA poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
    • 7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
    • 7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de FRIGMANIA, in cazul platii online;
    • 7.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe Site sunt incomplete sau incorecte;
    • 7.3.4.4. activitatea Clientului pe Site poate si / sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel FRIGMANIA si / sau partenerii acesteia;
    • 7.3.4.5 realizarea a mai mult de doua incercari de livrare consecutive, esuate;
  • 7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.;
  • 7.3.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului prevazut la art. 7.3.8 de retragere din contract, la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul FRIGMANIA, suma aceasta va fi returnata de catre FRIGMANIA in maxim 15 zile lucratoare de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client, cu respectarea prevederilor de la art. 2.9.
  • 7.3.7. In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre FRIGMANIA, acesta din urma va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea produselor, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data la care FRIGMANIA a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de retragere din contract.
  • 7.3.8. Clientul are dreptul de a anula sau modifica continutul unei comenzi achitate cu cardul, in termen de maxim 24 de ore de la plasarea acesteia. In acest sens, Clientul va transmite in scris echipei FRIGMANIA solicitarea de anulare sau modificare a comenzii.
  • 7.3.9. In cazul in care Clientul si-a modificat Comanda conform art 7.3.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor / serviciilor comandate initial, FRIGMANIA va returna in contul Clientului suma reprezentand diferenta dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi (dupa retinerea costurilor suportate de FRIGMANIA cu comanda initiala), in maxim 10 zile lucratoare de la data la care FRIGMANIA a luat la cunostinta acest fapt.
  • 7.3.10. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea FRIGMANIA, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi, sau este, prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
  • 7.3.11. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe Site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite / acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
  • 7.3.12. Daca produsul exista pe stoc in momentul efectuarii procedurii de comanda de catre Client, dar pana s-a prelucrat comanda Clientului, stocul a fost epuizat, atunci FRIGMANIA va informa Clientul cu privire la un nou termen de livrare. Acesta din urma va avea posibilitatea sa opteze pentru a astepta reintregirea stocului FRIGMANIA cu produsul comandat, sau pentru anularea Comenzii.
  • 7.3.13. In cazul in care FRIGMANIA nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care FRIGMANIA ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele achitate vor fi rambursate de catre FRIGMANIA in termen de maximum 14 zile calendaristice, conform art. 11 alin. 2 din Legea 130/2000 privind executarea contractelor la distanta.
  • 7.3.14. In cazul in care, pe site-ul FRIGMANIA produsul este trecut sub rezerva „produs care se livreaza pe comanda”, si optiunea Clientului este aceea de a-l adauga in coș, FRIGMANIA va trata dorinta Clientului ca pe o precomanda.

In acest sens, FRIGMANIA va emite o factura de avans- in valoare de 30% din valoarea produsului - pe care Clientul va trebui sa o achite. Numai dupa achitarea avansului, FRIGMANIA va lansa comanda pentru produsul comandat de Client catre Producatorul / Furnizorul acelui produs. La primirea produsului de la Producator / Furnizor, FRIGMANIA va instiinta Clientul de acest fapt, iar acesta va fi obligat la plata diferentei pana la valoarea integrala a produsului.

 

7.4. Comanda telefonica

  • 7.4.1. Clientul / Utilizatorul FRIGMANIA nu poate efectua comenzi telefonice.

 

7.5. Contract si finalizare

  • 7.5.1 Dupa incheierea Comenzii de catre Client FRIGMANIA va emite electronic o factura proforma. Clientul va avea posibilitatea sa opteze pentru diverse forme de plata, si anume: card de credit, transfer bancar sau ramburs la livrare.
  • 7.5.2. Ulterior livrarii si incasarii contravalori produselor / serviciilor comandate de Client, FRIGMANIA va emite electronic catre acesta, in functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor / serviciilor de catre Client.
  • 7.5.3. FRIGMANIA va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa.
  • 7.5.4. Contractul, la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, din punct de vedere al FRIGMANIA, devine Contract onorat.
  • 7.5.5. Prin plasarea unei comenzi pe website-ul FrigMania.ro Clientul işi dă acceptul asupra modalităţii de facturare a Dar Food Solutions srl şi anume:

-facturile vor fi create, listate pe suport de hârtie, scanate şi transmise prin mijloace electronice (email) către Client.

In sensul art. 155 alin. (3) din Codul fiscal, facturile create pe suport hartie care sunt scanate, trimise si primite in format electronic sunt considerate facturi electronice. Acceptarea de client a facturii electronice poate include orice acord scris, formal sau informal, precum si un accept tacit, cum ar fi faptul ca a procedat la procesarea ori plata facturii electronice. Acceptul clientului de a utiliza factura electronica reprezinta confirmarea acestuia ca detine mijloacele tehnice necesare primirii facturii electronice, precum si ca are capacitatea de a asigura autenticitatea originii, integritatea continutului si lizibilitatea facturii;

-Clientul nu va solicita FrigMania trimiterea unei facturi pe suport de hârtie;

-semnarea şi ştampilarea facturilor nu constituie elemente obligatorii pe care trebuie să le conţină factura;

Întregul proces legat de facturarea produselor comercializate de către FrigMania.ro se face în conformitate cu prevederile legale în vigoare, respectiv Codul Fiscal 2014 - art.155, împreună cu toate actele, hotărârile şi normativele care îl complectează.

7.6. Transport si livrare

  • 7.6.1. Livrarea catre Client a produselor / serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului FRIGMANIA, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe webSite-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii FRIGMANIA. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor FRIGMANIA, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii FRIGMANIA. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii FRIGMANIA prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
  • 7.6.2. Livrarile se vor efectua, in medie, intr-un interval de 2-4 zile lucratoare de la incheierea comenzii si primirea confirmarii existentei pe stoc a produselor comandate de catre Client. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului mai sus-mentionat, FRIGMANIA va informa Clientul prin E-mail, in termen de 2 zile de la incheierea comenzii, caz in care, Clientul poate renunta in scris la comanda. In eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 10 zile lucratoare de la data renuntarii.
  • 7.6.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 7.6.2., Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre FRIGMANIA a unui raspuns din partea Clientului in termenul precizat, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, FRIGMANIA va inapoia sumele platite conform art. 7.6.2.

 

7.7. Calitate si garantii

Folosirea acestui website se va face pe riscul dumneavoastra personal si exclusiv.

  • 7.7.1. Fiecare produs comercializat de FRIGMANIA beneficiaza de termenul de garantie mentionat in Certificatul de Garantie al produsului, certificat de a carei existenta Clientul afla in timpul procesului de Comanda. Deasemenea pana la finalizarea comenzii Clientul trebuie sa descarce Certificatul de Garantie, document care ulterior va fi completat de catre tertul care va face instalarea.
  • 7.7.2. Conditiile de garantie specifice produselor sunt detaliate in Cap. Conditii specifice de garantie care fac parte integranta din prezentul document.
  • 7.7.3. Detalii clare despre caracteristicile fiecărui produs sunt furnizate în pagina de prezentare a acestuia.
  • 7.7.4. Niciun Utilizator sau Client nu poate solicita o garanție extinsă, în alți termeni și alte condiții, și/sau o garantie valida pentru un termen mai lung decat cel prevazut in documentele mentionate in prezentul articol. Garanția oferita de FRIGMANIA este emisa în conformitate cu legislația în vigoare și se bazează pe obținerea de catre FRIGMANIA a documentelor justificative pentru calitatea sau durata de utilizare a produselor comercializate, respectiv, certificate de autenticitate și/sau de conformitate, direct de la producător și/sau distribuitorii autorizați ai producătorului.

 

7.8. Returnarea produselor

  • 7.8.1. Clientul FRIGMANIA poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
    • 7.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;
    • 7.8.1.2. Produsele au fost livrate / facturat gresit;
    • 7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
  • 7.8.2. Toate conditiile in care se poate face returnarea de catre Client a produselor / serviciilor comandate si achizitionate sunt stipulate in Certificatul de Garantie
  • 7.8.3. Clientul FRIGMANIA nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese / despagubiri, in urmatoarele situatii:
  • 7.8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit.
  • 7.8.4.2. In cazul in care cererea de returnare depaseste termenele prevazute in Certificatul de Garantie.
  • 7.8.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 7.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
  • 7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
  • 7.8.6. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.8.1.3, iar FRIGMANIA nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.8.5.
  • 7.8.7. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
  • 7.8.8. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.8.1.1; 7.8.1.2; 7.8.1.3. De asemenea, in cazul, livrarii unui / unor produs(e) necomandat(e), conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina FRIGMANIA.

 

7.9. Returnarea produselor nefolosite

Returnarea produsului nefolosit se poate face doar in ambalajul original nedeteriorat, cu acordul scris al reprezentantului Dar Food Solutions srl in relatia cu dvs.

Termenele si costurile aferente restocarii, in care se poate face returnarea produsului:

  • returnarea in termen de 7zile de la livrare se accepta fara costuri suplimentare;
  • returnarea in termen de 30 zile de la livrare se accepta cu cheltuieli de restocare in cuantum de 10% din valoarea produsului;
  • returnarea in termen mai mare de 30 zile de la livrare se accepta cu cheltuieli de restocare in cuantum de 15% din valoarea produsului;
  • costul aferent cu transportul produsului returnat cade in sarcina clientului;
  • Plata produselor returnate se va face de catre  Dar Food Solutions srl dupa receptionarea produselor in cauza

8. Frauda

8.1. FRIGMANIA nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail / telefonic / SMS, etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi sau carduri bancare sau parole personale.

8.2. Clientul sau Utilizatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert, a datelor sale confidentiale.

8.3. FRIGMANIA declina orice responsabilitate, in situatia in care un Utilizator sau Client ar fi prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca reprezinta interesele FRIGMANIA.

8.4. Clientul sau Utilizatorul va informa FRIGMANIA asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

8.5. FRIGMANIA nu promoveaza SPAM-ul. Orice Utilizator sau Client care a furnizat explicit adresa sa de email pe Site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail, cu indeplinirea conditiilor mentionate la art. 5.3. din prezentul Document.

8.6. Comunicarile realizate de catre FRIGMANIA prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

8.7. Urmatoarele scopuri, odata atinse, vor fi considerate tentativa de fraudare a Site-ului sau Continutului sau, implicit a FRIGMANIA / DAR FOOD SOLUTIONS SRL, aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa atinga acest(e) scop(uri):

  • 8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Utilizator sau Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
  • 8.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Site-ului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre FRIGMANIA catre un Utilizator sau Client de-al sau.
  • 8.7.3. de a afecta performantele serverului / serverelor pe care ruleaza Site-ul.
  • 8.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre FRIGMANIA catre Utilizatorii sau Clientii sai, atunci cand tertul nu este destinatarul legitim al continutului.

 

9. Limitare de responsabilitate

9.1. FRIGMANIA nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Utilizator sau Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

9.2. In cazul in care un Utilizator sau Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre FRIGMANIA violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii FRIGMANIA, conform detaliilor de contact, astfel incat FRIGMANIA sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

9.3. FRIGMANIA nu garanteaza Utilizatorului sau Clientului acces pe Site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe Site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si / sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si / sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al FRIGMANIA.

9.4. FRIGMANIA nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor Site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele Site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

9.5. FRIGMANIA este exonerata de orice vina in cazul utilizarii Site-urilor si / sau al continutului transmis catre Utilizator sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul Site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al FRIGMANIA, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sa produca pagube de orice natura Utilizatorului, Clientului si / sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

9.6. FRIGMANIA nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

  • 9.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului;
  • 9.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
  • 9.6.3. produsele / serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.

9.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si / sau proprietarii Site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre Client sau Utilizator si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul Site-ului.

9.8. Materialele de promovare (incluzand dar nelimitandu-se la banner-ele de campanie), utilizate pentru prezentarea fiecarei campanii pe Site, au caracter exclusiv de promovare a brandurilor, fara ca utilizarea bannere-lor a fi interpretata ca fiind o obligatie asumata de FRIGMANIA de a detine efectiv in stoc pentru scopuri de comert, produsele ce apar sau pot sa apara in cadrul acestora. Astfel, numai produsele prezentate pe Site, avand indicate pretul de vanzare si caracteristicile acestora servesc scopurilor comerciale ale companiei (sunt disponibile pentru vanzare).

 

10. Forta majora

10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si / sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.

 

11. Litigii

11.1. Prin folosirea, vizitarea, vizualizarea, etc a Site-urilor si / sau al oricarui continut trimis de catre FRIGMANIA Utilizatorului sau Clientului sau - prin accesare si / sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc) - acesta se declara de acord cel putin cu prevederile "Termeni si conditii".

11.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Utilizator sau Client, pe de o parte si FRIGMANIA - sau orice disputa de orice fel - se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.

11.3. Daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul FRIGMANIA, in conformitate cu legile romane in vigoare.

11.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

11.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

 

12. Dispozitii finale

12.1. FRIGMANIA isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale Site-ului, ale structurii acestuia, ale produselor si serviciilor oferite - precum si asupra continutului acestora - fara notificare prealabila a Utilizatorului sau Clientului.

12.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, FRIGMANIA nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe Site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul Site-ului.

12.3. FRIGMANIA isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si / sau legaturi pe oricare pagina a Site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

12.4. Orice comunicare sau material fara caracter personal transmise acestui website prin posta electronica sau in alt mod, incluzand aici orice informatii, intrebari, comentarii, sugestii sau alte informatii similare vor fi tratate ca informatii neconfidentiale si nebrevetate.

 

13. Sugestii, intrebari si pareri

13.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu FRIGMANIA, va rugam sa ne contactati gratuit la numarul de telefon de luni pana vineri, intre orele 0900 - 1700, sau prin email la office@frigmania.ro

13.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la Site-ul frigmania.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor fi tratate ca informatii neconfidentiale si nebrevetate si vor deveni si ramane proprietatea SC DAR FOOD SOLUTIONS SRL, de la data transmiterii acestora catre FRIGMANIA, pe orice cale de comunicare.

13.3. Tot ceea ce transmiteti sau expediati devine proprietatea DAR FOOD SOLUTIONS SRL si poate fi folosit in orice scop, incluzand dar fara a se limita la reproducere, dezvaluire, transmitere, publicare, difuzare sau expediere prin posta. In plus, DAR FOOD SOLUTIONS SRL este liber sa utilizeze in orice scop (incluzand dar fara a se limita la dezvoltarea, fabricarea, publicitatea si marketingul produselor) orice idee, lucrare de arta, inventie, proiect de dezvoltare, sugestie sau concept continute in orice comunicare transmisa prin intermediul acestui website. Nici o astfel de utilizare nu implica vreo compensatie pentru tertii care au transmis informatia. Prin transmiterea acestor informatii, garantati totodata ca sunteti proprietarul materialului sau continutului transmis, ca acest material/continut nu este calomnios si ca folosirea sa de catre DAR FOOD SOLUTIONS SRL nu incalca drepturile nici unei terte parti si nici o alta lege in vigoare. DAR FOOD SOLUTIONS SRL nu are nici o obligatie de a folosi informatia primita.

 

 

Prelucrare date cu caracter personal: S.C. DAR FOOD SOLUTIONS S.R.L. este inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub nr. 32722.